raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Neutemeljeno
Ambasada SAD: „Diplomatski izvori“ Srpskog telegrafa su iz paralelnog univerzuma

Vest objavljena na naslovnoj strani Srpskog telegrafa u ponedeljak - da Tramp formira paralelnu EU i poziva Srbiju da se priključi - bila je „otkriće“ i za samu Ambasadu SAD u Srbiji. Kako kažu, diplomatski izvori Srpskog telegrafa „egzistiraju u paralelnom univerzumu“.

Baza projektnog
sufinansiranja medija
Novinari Raskrikavanja prikupili su zvanične podatke o opštinskom sufinansiranju medijskih projekata za celu Srbiju.
 
Advokat blizak Siniši Malom registrovao firmu koja kupuje Večernje novosti

O biznismenu koji kupuje Večernje novosti ne zna se mnogo, ali čovek kojeg je angažovao da mu registruje kompaniju u vezi sa ovim poslom je kontroverzna ličnost sa vezama u vrhu vlasti. U pitanju je advokat Igor Isailović, blizak sadašnjem ministru finansija Siniši Malom, koji je vodio poslove njegovih ofšor firmi, ali je sarađivao i sa premijerkom Anom Brnabić, što je KRIK ranije otkrio.

 
CINS: SNS botovi imali pristup Kuriru i Espresu

Aktivisti vladajuće Srpske napredne stranke (SNS), poznatiji kao „botovi", donedavno su kroz jednu aplikaciju mogli da ostavljaju na hiljade pluseva i minusa na komentare na sajtovima Kurira i Espresa i na taj način utiču na čitaoce tih posećenih medija, pokazalo je danas objavljeno istraživanje Centra za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS).

  Manipulisanje činjenicama
Lavrov nije rekao da će Srbi i Rusi pobediti zajedno na Kosovu

Naslovnice srpskih tabloida često krasi slika ruskog predsednika Vladimira Putina koji po pravilu obećava da će štititi Srbiju i da neće dozvoliti da Kosovo postane nezavisna država. U sličnom maniru Informer danas tumači i reči ministra spoljnih poslova Sergeja Lavrova koji je na oproštajnom prijemu srpskom ambasadoru u Moskvi poručio da veruje da će na Kosovu pobediti pravda. Umesto takve umerene izjave, na naslovnici Informera pojavio se naslov: Sergej Lavrov optimista, Srbi i Rusi će zajedno pobediti na Kosovu.

Tanjug dobio javnu opomenu zbog povrede autorskih prava

Tanjug je prekršio Kodeks novinara Srbije jer je bez navođenja izvora preneo informaciju objavljenu u Nedeljniku da je osuđena bivša premijerka Tajlanda dobilo srpsko državljanstvo, odlučila je Komisija Saveta za štampu na poslednjoj sednici. Kodeks je u prethodnom periodu prekršio i Alo jer je izneo niz neutemeljenih optužbi na račun novinara Lazara Čovsa nakon njegove analize fotografija i snimaka koje navodno dokazuju da je Nebojša Stefanović završio fakultet.

Vojtehovski tvrdi da joj ukidaju emisiju, vlasnik TV Prva kaže da su u toku pregovori

Vlasnik televizije Prva Srđan Milovanović rekao je za Raskrikavanje da emisija „Život priča“ Tatjane Vojtehovski nije skinuta sa programa, već da su u toku pregovori o uslovima nastavka saradnje. „Ona je do sada imala eksterne saradnike, a ja samo želim da to bude u okviru televizije“. Autorka emisije, sa druge strane, tvrdi za Raskrikavanje da nikakvi pregovori nisu u toku i da joj je juče zvanično na sastanku rečeno da emisije neće biti.

 
Pravnici: Privođenje u slučaju „Dajrekt medije“ nepotrebno

Tužilaštvo za organizovani kriminal (TOK) je nakon saslušanja osumnjičenih danas donelo naredbu o sprovođenju istrage protiv dvoje zaposlenih RTS-a, aktuelnog direktora Dajrekt medije i bivše direktorke te agencije Jadranke Drinić, rečeno je iz tog tužilaštva za KRIK. Ovim je praktično završen predistražni postupak koji je po rečima ministra Stefanovića trajao godinama.

 
Tužilaštvo zvanično pokrenulo istragu protiv uhapšenih u slučaju ...

Tužilaštvo za organizovani kriminal (TOK) je nakon saslušanja osumnjičenih danas donelo naredbu o sprovođenju istrage protiv dvoje zaposlenih RTS-a, aktuelnog direktora Dajrekt medije i bivše direktorke te agencije Jadranke Drinić, rečeno je iz tog tužilaštva za KRIK. Ovim je praktično završen predistražni postupak koji je po rečima ministra Stefanovića trajao godinama.

 
Đilas: Moji saradnici nisu sklapali štetne ugovore sa RTS-om

Dragan Đilas, predsednik Stranke slobode i pravde i bivši suvlasnik „Dajrekt medije“ rekao je da je današnje hapšenje direktora ove firme i dvoje radnika Radio televizije Srbije (RTS) zasnovano na lažnim optužbama i izvedeno po nalogu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Stefanović: Đilas neće biti uhapšen jer su ugovore potpisivali njegovi direktori

Ministar policije Nebojša Stefanović rekao je nakon hapšenja dvoje zaposlenih u Radio televiziji Srbije (RTS) i direktora „Dajrekt medije“ Jovana Stojanovića da je blizu 6 miliona evra završilo u „privatnim džepovima“ kao rezultat desetogodišnje saradnje javnog servisa i ove nekadašnje firme Dragana Đilasa.

Uhapšen direktor Dajrekt medije i dvoje radnika RTS-a

Direktor Dajrekt medije Jovan Stojanović i dvoje zaposlenih Radio televizije Srbije uhapšeni su danas, potvrdilo je za KRIK Tužilaštvo za organizovani kriminal. Za drugom direktorkom Dajrekt medije Jadrankom Drinić raspisana je poternica. Dragan Đilas, bivši vlasnik Dajrekt medije nije želeo da za Raskrikavanje komentariše privođenje njegovih nekadašnjih saradnika, ali je najavljena njegova konferencija za novinare u toku dana.

  Skriveno reklamiranje
Reklamno „pumpanje“ domaće naftne kompanije

U gotovo svim dnevnim novinama danas našao se sličan tekst o poslovnim rezultatima firme Knez petrol. Dok su hvalospevi o toj domaćoj firmi u Kuriru i Informeru označeni kao promo tekst, u Srpskom telegrafu, Alo-u, Večernjim novostima predstavljani su kao vesti o poslovnim rezultatima na srpskom tržištu derivata.

Poverenik: Telekom da KRIK-u dostavi ugovor o kupovini Kopernikusa

Poverenik za informacije od javnog značaja naložio je državnom preduzeću Telekom Srbija da dostavi KRIK-u Glavni ugovor o kupovini kablovskog operatera „Kopernikus technology“.

O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: