raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
Vlasnik ALO-a kupio Studio B
14.06.2018.    Marija Vučić    Foto: Studio B
Saša Blagojević, vlasnik tabloida Alo, postao je i većinski vlasnik televizije Studio B preko svoje firme Global Media Technology, prenela je agencija Beta.
Prema podacima Agencije za privredne registre, Blagojević je postao vlasnik 59,74 % Radiodifuznog preduzeća Studio B DOO koje je izdavač ovog prorežimskog medija.

Prethodni vlasnik bila je kompanija „Maxim media“ Ružice Krdžić, koja je Studio B kupila 2015. godine u postupku privatizacije za 530.000 evra.

Firmu Global Media Technology, Blagojević je osnovao novembra 2017. godine. Ovaj biznismen je jula te godine od kompanije Ringier Axel Springer kupio tabloid Alo sa svojom firmom Dnevne novine Alo DOO.

Avgusta 2017. godine osnovao je i Alo marketing DOO, a suvlasnik je i kompanije Trilenium zajedno.

Saznanja da će Blagojević kupiti Studio B u maju je objavio portal Pištaljka, prenoseći spekulacije da će ova televizija biti jedna od zainteresovanih za nacionalnu TV frekvenciju za koju je Regulatorno telo za elektronske medije aprila raspisalo konkurs.

Studio B redovno dobija milionske iznose na konkursima za projektno sufinansiranje u Beogradu. Tako je 2015. godine od 45 miliona dinara koliko je Grad Beograd ukupno dodeljivao, ovoj televiziji pripalo 23 miliona dinara za emisiju “Beograde, dobar dan”, što je više od polovine.

I na konkursu 2017. godine, Studio B i povezane firme dobile su 23 miliona od 73,9 miliona dinara koliko je medijima bilo raspoređeno.

Pištaljka je nedavno objavila i da se novac poreskih obveznika u kasu televizije slivao čak i 2016. godine kada uopšte i nije učestvovala na konkursu - preko nekoliko tek osnovanih povezanih firmi, Studio B prihodovao je 33,4 miliona dinara, što je bila skoro polovina raspoloživog novca.

Novac se sliva na račun Studija B tako što mu drugi učesnici konkursa, oni kojima je novac dodeljen, plažaju različite medijske usluge u okviru svojih projekata, izričito navedene u budžetima i finansijskim izveštajima”, pisao je maja ovaj portal.

Prema izveštajima organizacije Transparentnost, ova televizija je zajedno sa TV Pink prednjačila u davanju podrške Srpskoj naprednoj stranci u kampanji pred beogradske izbore marta 2018. godine. Kako je Raskrikavanje pisalo, istovremeno sa podrškom naprednjacima u svojim prilozima, opoziciju su žestoko napadali teškim optužbama i bez biranja reči, naročito Aleksandra Šapića i Dragana Đilasa.

Inače, prema navodima Pištaljke, novi vlasnik Studija B Saša Blagojević i donedavni gradonačelnik Beograda a sadašnji ministar finansija Siniša Mali, dugogodišnji su prijatelji koji su išli u isto odeljenje Pete beogradske gimnazije.
  Vest
Više od 600 hiljada evra iz budžeta Beograda prorežimskim medijima i nepoznatim firmama
Od 81 milion dinara (oko 700.000 evra) koliko je Grad Beograd dodelio na ovogodišnjem medijskom kon...
  Lažna vest
Studio B slagao da ih ne finansiraju Beograđani
Nakon što je voditelj Ivan Ivanović gostujući na N1 rekao da „Beograđani plaćaju Studio B da ...
  Manipulisanje činjenicama
Sve manipulacije jedne Barbare
Izveštavanje reporterke Studija B Barbare Životić o subotnjem protestu “Stop krvavim košuljama...
Studio B
Saša Blagojević
Alo
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: