raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
Jedan promo tekst gradonačelnik Valjeva platio pola miliona dinara
30.08.2018.    Raskrikavanje    Foto: Đorđe Đoković
Gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović jedan promo tekst objavljen u Kuriru platio je 480 hiljada dinara, pišu Kolubarske.rs. U naručenom tekstu pod naslovom "Ostvarićemo san mnogih generacija Valjevaca" Gvozdenović je izgovorio 15 rečenica, što znači da je jedna rečenica građane Valjeva koštala 32.000 dinara.
Gvozdenović je u tekstu govorio o "pokretanju nekoliko veoma važnih infrastrukturnih projekata koji su prekretnica u razvoju grada!”. I ovaj put, kao i u prethodna dva intervjua pišu Kolubarske.rs, Gvozdenović je govorio o izgradnji puta M-4, za koji tek treba da se radi projekat, o industrijskoj zoni, koja tek treba da se izgradi, o brani Stubo-Rovni, koja se gradi 30 godina i o radovima na regulaciji korita Kolubare, koje finansira Evropska unija.

Intervju je realizovan na osnovu "Ugovora o pružanju usluga promocije" koji je potpisao Slobodan Gvozdenović i Adria Media Group doo, Beograd.

   


Međutim, ugovorom je precizirano da "Adria Media Group ima obavezu da u dnevnoj novini Kurir i na portalu kurir.rs u periodu od 15.06. do 15.08. objavi tekstove u kojima će informisati javnost o radu i aktivnostima Grada Valjeva i predstaviti grad Valjevo u svim aspektima obavljanja nadležnosti grada", a Grad se "obavezuje da te tekstove plati 480.000 dinara".

Međutim, u dnevnom Kuriru i na Kurir.rs objavljen je 30. juna samo jedan tekst i to od 15 rečenica sa tri fotografije, dok na računu, koji je takođe kao i ugovor potpisao Slobodan Gvozdenović, piše da je 480.000 dinara plaćena jedna objava oglasa "Razvoj grada Valjeva" u izdanju Kurir dnevna novina i u Kurir web.

Novinari portala Kolubarske zbog toga podvlače da je nejasno na osnovu čega je Slobodan Gvozdenović platio 480.000 dinara jedan oglas objavljen 30. juna u dnevnim novinama i na web stranici Kurira, kada je ugovorom precizirano da će za dva meseca biti objavljeno više tekstova o radu i aktivnostima grada Valjeva i da će to biti plaćeno 480.000 dinara.

Kolubarske.rs podsećaju da je Gvozdenović promovisao svoj rad i prošle godine. Kako pišu, Gvozdenović je krajem prošle godine iz budžeta, bez javne nabavke i suprotno Odluci o budžetu Valjeva, platio 830.000 dinara intervju u dnevnom listu ALO (540.000) kao i na portalu Srpskog telegrafa.
  Vest
CINS: SNS botovi imali pristup Kuriru i Espresu
Aktivisti vladajuće Srpske napredne stranke (SNS), poznatiji kao „botovi", donedavno su kroz jedn...
  Analiza
Za pola godine više od 400 laži na naslovnicama četiri tabloida
Na naslovnim stranicama Kurira, Informera, Srpskog Telegrafa i lista Alo za prvih šest meseci ove g...
  Dezinformacija
Tabloidna logika - Platfoma o dijalogu isto što i rat sa “Šiptarima”
Skupština Kosova usvojila je juče Platformu o dijalogu sa Srbijom koja predviđa recipročno prizn...
Mediji
promocija
Kurir
Valjevo
Slobodan Gvozdenović
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: