raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
Izvorni članak je objavljen 07.01.2018. (Fonet)
Šolak: Malta tudej tabloidno o državljanstvu
07.01.2018.    Vesna Radojević    Foto: Media Ownership Monitor
Predsednik borda „United Group“ Dragan Šolak izjavio je za Fonet da ne postoje i da nikad nisu postojali poreski razlozi za uzimanje malteškog državljanstva i ocenio da list Malta tudej na tabloidan način komentariše poslovanje kompanija iz „United Grupe“ u Hrvatskoj.
„Moja porodica i ja već duži niz godina živimo u Švajcarskoj, gde nam je stalno prebivalište i gde smo poreski rezidenti. Sve poreske obaveze koje imamo supruga i ja, kao privatna lica, uredno izmirujemo u skladu sa švajcarskim zakonima. Odluka da postanemo državljani Malte bila je privatne prirode i ne želimo da komentarišemo razloge. U trenutku kada smo postali Maltežani već smo bili rezidenti Švajcarske i taj status se nije menjao, tako da ne postoje i nikad nisu postojali poreski razlozi za uzimanje malteškog državljanstva", kaže Šolak.

Podsetimo, portal Malta tudej, u okviru projekta „Malteški papiri“, objavila je da je predsednik borda „United Group“ postao državljanin Malte kako bi izbegao plaćanje poreza.

Malta tudej je objavio da je Dragan Šolak, suvlasnik kablovske kuće SBB, postao građanin Malte nakon što je za 650 hiljada evra kupio pasoš te zemlje kroz individualni investicioni program (IIP).

Projekat „Malteški papiri" vodi Evropski istraživački centar koji se bavio Maltom kao destinacijom gde je moguće platiti manji porez.

Malta tudej, takođe, prenosi, pozivajući se na pisanje hrvatskog Nacionala, da je Malta poslužila za izbegavanje poreza u Hrvatskoj za 6,7 miliona evra od TV prava različitih programa „United Group“.

„Malta tudej nažalost, na tabloidan način komentariše poslovanje kompanija iz United Group sa Hrvatskom. Istina je da se radilo o poslu između dve (sada) države Evropske unije i da su svi porezi plaćeni u skladu sa važećim zakonima tih država", naveo je Šolak u izjavi za Fonet.

Šolakova medijska grupa jedna je od najvećih na Balkanu i njegove firme pružaju usluge interneta, telefona i TV programe domaćim i stranim građanima. Grupa kompanija imala je prihod od oko 440 miliona evra u 2016. godini, navodi Malta tudej.

Televizijski kanali kompanije „United Group“ su, između ostalih i sportski kanali Sport klub, N1, Sinemanija, Ultra.

Od marta 2014. „United Group“ je u većinskom vlasništvu KKR-a, globalnog investicionog fonda sa sedištem u Njujorku.
  Vest
Borba SBB i Telekoma, gledaoci Net TV ostaju bez RTS-a
Zbog neuspešnih pregovora Telekoma i kompanije United Group o ceni emitovanja programa RTS-a, građ...
  Pristrasnost
Za prorežimske novine nema dileme, kupovina Kopernikusa dobra odluka
O kupovini kablovskog operatera Kopernikus za tričavih 195 miliona evra čitaoci Večernjih novosti...
  Vest
Ugovor o kupovini Kopernikusa i dalje tajna, kontroverze se ređaju
U izveštaju Ratela broj pretplatnika kablovskog operatera „Kopernikus Technology“ na polovini o...
Medij koji je takođe objavio ovu vest:
 N1
SBB
mediji
N1
Dragan Šolak
Malta
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: