raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
TV Leskovac - jedanaesti medij u rukama Radoice Milosavljevića
24.06.2019.    Marija Vučić    Foto: N1 screenshot
Kruševački biznismen Radoica Milosavljević u petak je svojoj medijskoj imperiji dodao i televiziju Leskovac. Još uvek nije poznato za koji iznos je kupio nešto više od 70 odsto akcija ove televizije, jer kako je Milosavljević rekao za Raskrikavanje - cena je „tajna“. Međutim, kako stoji na sajtu Beogradske berze, 21. juna je zabeležena prodaja skoro 42 hiljade akcija, koliko ih je Milosavljević i kupio. Akcije su prodate po pojedinačnoj ceni od 45 dinara, ukupno za nešto više od 16 hiljada evra.
Milosavljević je za Raskrikavanje istakao da je razlog za kupovinu ove televizije širenje biznisa, a o ceni nije želeo da govori.

„Što se tiče para, to je tajna. Kupio sam na berzi, ništa neću više da vam kažem. A da li će biti promena uređivačke politike, videćemo. Doviđenja“, rekao je kratko Milosavljević.

On je akcije otkupio od dosadašnjeg vlasnika Vladice Jovanovića koji je televiziju preuzeo u postupku privatizacije 2007. godine za 281.000 evra. Ostatak od oko 37 odsto akcija je u vlasništvu Akcionarskog fonda i oko 40 pojedinačnih akcionara, uglavnom radnika na televiziji.

Prema podacima iz Kešformisanja - baze projektnog sufinansiranja - AD TV Leskovac je 2017. i 2018. godine na konkursima za medijske projekte dobilo najmanje 11,8 miliona dinara od lokalnih vlasti u Leskovcu, Vlasotincu, Lebanu, Bojniku i Crnoj Travi.

Tokom te dve godine, milione su inkasirale i televizije Radoice Milosavljevića. U njegovom vlasništvu su, osim TV Leskovac, od ranije i RTV Kruševac, RTV Caribrod iz Dimitrovgrada, RTV Kanal M iz Paraćina, TV Pirot, TV Požega, RTV Bačka Palanka, RTV Brus, SOS Kanal, Centar za informisanje Novi Kneževac i RTV Pančevo.

Ove televizije Milosavljević je kupovao u postupku privatizacije od 2014. godine naovamo i one su ga (osim SOS kanala čija cena nije poznata) dosad koštale nešto više od 256.000 evra.

Međutim, praktično su same sebe otplatile preko konkursa za projektno sufinansiranje - samo za dve godine (2017. i 2018) ovi mediji inkasirali su najmanje 62,3 miliona dinara za medijske projekte, odnosno nešto manje od 530.000 evra.

Po uređivačkoj politici pomenute televizije bliske su Srpskoj naprednoj stranci, a u tome se naročito ističe RTV Pančevo koje s vremena na vreme vodi otvorene kampanje protiv političkih neistomišljenika, aktivista, novinara i sudija.

Nedavno su Južne vesti objavile mejl u kome nepoznata osoba daje nalog urednicima na Milosavljevićevim televizijama šta da objave i koga da napadaju - „Đilas, Hitler i Sergej - to su tri teme koje treba da nam zauzmu prostor u informativi“.

Naklonost ovog biznismena vlastima nedavno je potvrdio i CINS objavivši da je Milosavljević bio jedan od 27 članova konzorcijuma koji je poklonio prostorije od skoro 600 kvadrata Srpskoj naprednoj stranci. Reč je o poslovnom prostoru na Novom Beogradu u kojima se nalazi centrala stranke. Predstavnik tog konzorcijuma je bio Velibor Jovanović, odbornik SNS iz Kruševca i vlasnik RTV Trstenik.

Milosavljević je inače nekadašnji visoki funkcioner SPS-a, a bio je i zamenik gradonačelnika Kruševca do 2012. godine. Osim ovih medija, suvlasnik je i kruševačke firme za proizvodnju plastične ambalaže, osnovane 1994. godine.
  Vest
CINS: Radoica Milosavljević među 27 donatora prostorija SNS-u
Kruševački biznismen i vlasnik više lokalnih medija u Srbiji Radoica Milosavljević jedan je od 2...
  Vest
Radoica Milosavljević širi posao, kupio i RTV Bačka Palanka
Kruševački biznismen Radoica Milosavljević nedavno je postao vlasnik još jednog medija - Radio i...
  Vest
Južne vesti: Dokaz da prorežimske televizije izveštavaju po diktatu
Lokalnim televizijama u vlasništvu Radojice Milosavljevića pre dva dana stigla je ista poruka: „...
Radoica Milosavljević
TV Leskovac
SNS
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: