raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Dragan Đilas
  Vest
Pravnici: Privođenje u slučaju „Dajrekt medije“ nepotrebno

Pompezno hapšenje i raspisivanje poternice u slučaju „Dajrekt medije“ mnoge je ostavilo zbunjene kada je stigla informacija Tužilaštva za organizovani kriminal (TOK) da se zvanična istraga tek pokreće. Pravnici sa kojima smo razgovarali su zbog toga uglavnom saglasni da je privođenje troje ljudi bilo deo predstave koja je poslužila da nahrani „glasačku mašineriju Srpske napredne stranke“.

30.08.2019.
  Vest
Tužilaštvo zvanično pokrenulo istragu protiv uhapšenih u slučaju Dajrekt medije

Tužilaštvo za organizovani kriminal (TOK) je nakon saslušanja osumnjičenih danas donelo naredbu o sprovođenju istrage protiv dvoje zaposlenih RTS-a, aktuelnog direktora Dajrekt medije i bivše direktorke te agencije Jadranke Drinić, rečeno je iz tog tužilaštva za KRIK. Ovim je praktično završen predistražni postupak koji je po rečima ministra Stefanovića trajao godinama.

29.08.2019.
  Vest
Stefanović: Đilas neće biti uhapšen jer su ugovore potpisivali njegovi direktori

Ministar policije Nebojša Stefanović rekao je nakon hapšenja dvoje zaposlenih u Radio televiziji Srbije (RTS) i direktora „Dajrekt medije“ Jovana Stojanovića da je blizu 6 miliona evra završilo u „privatnim džepovima“ kao rezultat desetogodišnje saradnje javnog servisa i ove nekadašnje firme Dragana Đilasa.

28.08.2019.
  Vest
Uhapšen direktor Dajrekt medije i dvoje radnika RTS-a

Direktor Dajrekt medije Jovan Stojanović i dvoje zaposlenih Radio televizije Srbije uhapšeni su danas, potvrdilo je za KRIK Tužilaštvo za organizovani kriminal. Za drugom direktorkom Dajrekt medije Jadrankom Drinić raspisana je poternica. Dragan Đilas, bivši vlasnik Dajrekt medije nije želeo da za Raskrikavanje komentariše privođenje njegovih nekadašnjih saradnika, ali je najavljena njegova konferencija za novinare u toku dana.

28.08.2019.
  Neutemeljeno
Nova verzija „Linča, silovanja, nasilja“

Bez obzira što video snimci sa subotnjih protesta dokazuju drugačije, današnja štampa nastavlja sa tvrdnjama da je u subotu na protestima „1 od 5 miliona“ pretučen jedan čovek. Tako Kurir tvrdi da su šezdesetogodišnjaku Ljubiši Gojkoviću konstatovane lakše telesne povrede nakon što su ga demonstranti pretukli u subotu na protestima u Beogradu. On to i sam tvrdi, najavljujući i krivične prijave. Iz Hitne pomoći, međutim, navode da nemaju podatke da je neko potražio medicinsku pomoć nakon tog događaja.

08.04.2019.
  Neutemeljeno
Kurir optužio i Hrvate, Bošnjake i Albance za napad na radnike Gradske čistoće

Kada su radnici Gradske čistoće nedugo nakon završetka protesta „1 od 5 miliona“ prošle subote počeli da skidaju nalepnice sa neispunjenim obećanjima Aleksandra Vučića, grupa od nekoliko desetina građana počela je da ih snima uz pogrdne povike. Vladajuća stranka kao i svi prorežimski mediji su taj događaj nazvali linčom. Današnji Kurir je otišao i korak dalje i ustvrdio da je među tim građanima bilo Hrvata, Bošnjaka i Albanaca. Dokaz za to bio im je tvit člana Nove stranke Marka Živkovića da su u šetnji učestvovali “momci iz Aranđelovca, Tuzle, Žabara, Zagreba, Beograda, Prizrena, Niša”.

25.02.2019.
  none
Suša: REM ne postoji, televizije krše zakon emitujući spot SNS

Spot Srpske napredne stranke u kome se ismevaju građanski protesti “1 od 5 miliona” emitovan je u vestima na televiziji sa nacionalnom frekvencijom, TV PRVA. Članica Saveta REM-a Olivera Zekić kaže da to regulatorno telo nema šta da reaguje, jer je u pitanju “deo uređivačke politike”. Međutim novinarka i bivša članica REM-a Gordana Suša za Raskrikavanje kaže da se Zekić sasvim sigurno ne pridržava Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika REM-a, te da je ovakav sadržaj pri emitovanju morao biti označen kao promo materijal. TV PRVA, kao i TV O2 pre dva meseca kupila je firma u vlasništvu Srđana Milovanovića, brata poverenika SNS-a iz Niša Zvezdana Milovanovića.

05.02.2019.
  Manipulisanje činjenicama
Alo na Barbarin način

Ako je suditi po izveštajima tabloida Alo u subotu su „Đilasovci šetali u nameri da izazovu nerede“, i to „vidno pripiti“, a protest je “opet doživeo debakl” pošto je građanima smetalo hladno vreme. Slike sa protesta na sajtu Aloa, kao i na portalu Srbija danas na kojima se vidi samo nekoliko desetina ljudi okupljenih na platou Filozofskog fakulteta, demantuju brojni snimci medija i učesnika protesta.

17.12.2018.
  Vest
Informeru javna opomena zbog tekstova o Đilasu

Zbog serije tekstova o Draganu Đilasu kojima se „kontinuirano i uporno vodi kampanja protiv nekoga čiji se politički stavovi ne dopadaju redakciji“ i kojima se krši princip odgovornosti novinara i istinitosti izveštavanja, Komisija za žalbe Saveta za štampu izrekla je javnu opomenu tabloidu Informer. U dva postupka koja je pokrenuo Mario Spasić iz Saveta „Transparentnost“ protiv lista Danas, Komisija je ocenila da nije bilo kršenja Kodeksa.

05.11.2018.
prethodni članci  
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: