raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 N1
  Vest
„United Group“ ukrupnjava medijski biznis kupovinom bivše Đilasove kompanije

Kompanija „United media“ planira da kupi 100 odsto udela u kompaniji „Direct media“ na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, ali i televizijske stanice Pink BiH i Pink Crna Gora. Do kupovine ih deli odobrenje Komisije za zaštiitu konkurencije Srbije kojoj je, prema pisanju agencija „United media“ predala zahtev za odobrenje kupovine. Istraživanje KRIK-a ranije je pokazalo da je vlasništvo nad „Direct media“ sakriveno iza osam kompanija registrovanih na više ofšor lokacija.

06.06.2018.
  Dezinformacija
Informer 15 puta umanjio cenu Radojičićeve vikendice

U nepotpisanom tekstu provladin tabloid Informer objavio je da televizija N1 na sve načine pokušava da „oblati nosioca liste SNS za izbore u Beogradu“ kao i da im smeta njegova vikendica od četiri hiljade evra. N1 je zapravo https://www.krik.rs/predizborno-ciscenje-imovinskog-kartona-prvog-na-listi-sns/==preneo istraživanje KRIK-a u kome je otkriveno da je Zoran Radojičić, direktor Tiršove, nelegalno sagradio kuću na Zlatiboru, a dozvolu za gradnju zatražio tek kada je postao prvi na listi Srpske napredne stranke za beogradske izbore. Prema dostupnim dokumentima izgradnja kuće koštaće Radojičića 60 hiljada evra.

15.02.2018.
  Vest
Šolak: Malta tudej tabloidno o državljanstvu

Predsednik borda „United Group“ Dragan Šolak izjavio je za Fonet da ne postoje i da nikad nisu postojali poreski razlozi za uzimanje malteškog državljanstva i ocenio da list Malta tudej na tabloidan način komentariše poslovanje kompanija iz „United Grupe“ u Hrvatskoj.

07.01.2018.
  Vest
Malta tudej: Šolak kupio državljanstvo Malte

Dragan Šolak, suvlasnik kablovske kuće SBB, postao je građanin Malte nakon što je za 650 hiljada evra kupio pasoš te zemlje kroz individualni investicioni program (IIP), objavio je portal Malta tudej.

06.01.2018.
  Manipulisanje činjenicama
Informer napada N1 “Putinovim zakonom”

U Rusiji su nedavno donete dopune zakona po kojima se strani mediji mogu proglasiti stranim agentima. Informeru je to bio povod da ruski zakon “primeni” na Srbiju i napadne TV N1, proglasivši je stranom agenturom - mada se ova televizija ne spominje u novom ruskom zakonu. Tabloid pritom pogrešno konstatuje da je u pitanju “ćerka firma CNN-a”. N1 nije u vlasništvu američke televizije, već ova dva medija imaju ugovor o saradnji.

13.12.2017.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: