raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Projektno sufinansiranje
  Pristrasnost
Informerova prepisivačka škola, treći deo

„Očigledno je da se u Novom Sadu mnogo radi na tome da grad bude evropski“, piše Informer u tekstu posvećenom rebalansu gradskog budžeta, „i to po uređenoj infrastrukturi u mnogim zapuštenim delovima, koje su neke prethodne strukture godinama i decenijama sistemski zapostavljale“. Iako se ovaj tekst ne razlikuje mnogo od drugih hvalospeva ovog tabloida vlastima, ovaj su direktno platili građani Novog Sada. Naime, deo je projekta za koji je Informer iz novosadske kase dobio 900.000 dinara. Tekst je prikaz ružičaste stvarnosti, kaže za Raskrikavanje novinar novosadskog portala 021.rs Zoran Strika, s obzirom na to da u njemu nije preneta ni reč kritike na račun lokalnog budžeta.

04.11.2019.
  Vest
Informeru 900 hiljada dinara za prenošenje saopštenja novosadskih vlasti

Dva saopštenja lokalnih vlasti sa sajta Grada Novog Sada o tome kako je predškolska ustanova „Radosno detinjstvo“ dobila novu kuhinju, Informer je spojio u u jedan tekst „Proradila kuhinja predškolske ustanove“. Ne samo da je vest prekopirana, već dolazi i sa zakašnjenjem jer je kuhinja otvorena pre skoro mesec dana. Ovaj članak - pristrasan, neoriginalan i neaktuelan, deo je medijskog projekta koji se sufinansira iz gradskog budžeta, a za koji su Novosađani ove godine izdvojili 900.000 dinara.

07.10.2019.
  Vest
Firmi Gašićeve supruge za medijske projekte najmanje 5,1 milion dinara ove godine

Na konkursima za medijske projekte firma ADD production, u vlasništvu Irene Gašić, supruge direktora BIA i funkcionera SNS Bratislava Gašića, dobila je za devet meseci ove godine nešto više od 4 miliona dinara u šest opština u Srbiji i još 1,1 milion na konkursima Ministarstva informisanja - ukupno nešto više od 43.500 evra.

04.10.2019.
  Vest
UNS: Najviše novca u Aranđelovcu mediju u blokadi

Od osam miliona dinara koje je Opština Aranđelovac podelila medijima u 2018. godini, skoro pet miliona pripalo je RTV Šumadija čiji je račun u blokadi od 2016. godine, piše UNS. Skoro milion dinara za dva projekta biće dodeljeno i Kuriru, listu koji je, podseća ovo udruženje, prošle godine prekršio Kodeks više od 1.000 puta.

07.11.2018.
  Vest
Prekršili kodeks više od 3.000 puta, „nagrađeni” milionima

Uprkos tome što su, prema podacima Saveta za štampu, tokom 2017. prekršili Kodeks novinara više od 3.000 puta, tabloidi Informer, Srpski telegraf i portal Srbija Danas su tokom prvih šest meseci ove godine na konkursima širom Vojvodine dobili više od 13 miliona dinara, piše Udruženje novinara Srbije.

21.06.2018.
  Vest
UNS: Šampioni u kršenju Kodeksa dobili milione na konkursima

Uprkos tome što prednjače u kršenju Kodeksa novinara Srbije, listovi Informer, Srpski telegraf i portal srbijadanas.com dosad su na konkursima za projektno sufinansiranje dobili oko 7 miliona dinara u 12 lokalnih samouprava u Vojvodini, piše Udruženje novinara Srbije.

29.05.2018.
  Vest
Medijima više od milijardu dinara, sistem dodele novca pun neregularnosti

Tokom prošle godine lokalne, pokrajinske i republičke vlasti su za projektno sufinansiranje medija izdvojile skoro 1,3 milijardi dinara (oko 11 miliona evra), pokazuju podaci NUNS-a. Raspodelu novca poreskih obveznika medijima su, međutim, pratile brojne nepravilnosti, pa je novac najčešće završavao u džepovima ljudi bliskim vlastima.

13.03.2018.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: