raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 Siniša Mali
  Vest
Nova bravura Srpskog telegrafa: Lažni novinar KRIK-a je zapravo Englez

Ni skoro dvadeset dana nakon što je lažno optužio novinare KRIK-a da su uhodili ženu i dete Predraga Malog, Srpski telegraf svoje tvrdnje nije dokazao. U današnjem broju tabloid objavljuje zapisnike sa saslušanja muškarca osumnjičenog za ugrožavanje bezbednosti supruge Malog, na osnovu kojih tvrdi da je „Englez pratio ženu i bebu“, s obzirom da je pomenuti čovek navodno rođen u Velikoj Britaniji. Iako u svom iskazu na koji se tabloid poziva i sam navodi da nije novinar KRIK-a, Srpski telegraf bez dokaza zaključuje da on laže. Kako su ovo zaključili i da li će se, kao što je obećao, javno izviniti za laži koje je objavio o KRIK-u, od urednika Milana Lađevića nismo uspeli da saznamo jer uporno odbija da razgovara sa novinarkom Raskrikavanja.

09.08.2019.
  Lažna vest
Urednik Srpskog telegrafa priznao da ne zna da li je na snimku novinar KRIK-a, a napisali da jeste

Prorežimski tabloid Srpski telegraf objavio je fotografije i snimke na kojima se, kako tvrde, vidi „novinar KRIK-a“ kako uhodi ženu i bebu Predraga Malog, brata ministra finansija. Njihov tekst „Udarili na bebu i decu da bi rušili Vučića“ došao je kao reakcija na KRIK-ovo otkriće da je kompanija Milenijum tim, koja sklapa milionske poslove sa državom, ustupila Predragu Malom audi i stan. Međutim, ne samo da snimci sami po sebi ne dokazuju ništa, jer se na njima jedino vidi čovek koji ulazi u haustor zgrade i izlazi odatle, već na njima uopšte i nije novinar KRIK-a. Iako ga u tekstu upravo tako potpisuju, urednik ovog prorežimskog tabloida Milan Lađević je, gostujući u jutarnjem programu TV Pink, i sam priznao da zapravo ne znaju ko je taj čovek.

23.07.2019.
  Pristrasnost
„Beograd na vodi“ u medijskim lažima

Redom su režimski mediji ovih dana prenosili velike uspehe projekta od nacionalnog značaja kada su, kako su utvrdili, useljeni stanari u prvu kulu „Beograda na vodi“. Pink i drugi provladini mediji javili su da je izgradnjom prve kule u "Beogradu na vodi" završena prva faza ovog projekta „koji je pokrenuo domaću građevinsku industriju, privredu, a uvećao je i rast BDP-a u prvom kvartalu ove godine i on iznosi 4,6 odsto“.

18.07.2018.
  Manipulisanje činjenicama
Ružičasta biografija Siniše Malog

Građani koji se informišu preko televizija sa nacionalnom frekvencijom sinoć su uglavnom mogli da čuju premijerku Brnabić koja je iznova i iznova ponavljala da je Siniša Mali najbolji čovek za fotelju ministra finansija, da su sve „afere“ o njemu izmišljene i njoj lično zabavne kao i da je Mali za vreme svog mandata prepolovio dug Beograda. To što su sve tvrdnje uglavnom netačne urednicima nacionalnih dnevnika i nije bilo toliko važno.

29.05.2018.
  Pristrasnost
Usta moja, hvalite me: tabloidi utiru put Malom do ministarske fotelje

Nakon što je krajem protekle nedelje Srpski telegraf objavio hvalospev o Siniši Malom u kome ređa njegove uspehe na mestu gradonačelnika, pohvali prvog čoveka grada pridružio se i Alo u nekritički afirmativnom tekstu “Čovek koji je odbranio Beograd”. Čitalac, međutim, ne saznaje od koga i kako ga je tačno odbranio, ali saznaje da su se na Malog, kao idealnog kandidata za mesto ministra finansija, ustremili “jastrebovi” koji bi da ga sruše “udarajući na njegovu porodicu i maloletnu decu”.

14.05.2018.
  Neutemeljeno
Hvalospev Malom u Srpskom telegrafu, o aferama ni reči

U jeku najava da će Siniša Mali uskoro postati novi ministar finansija, Srpski telegraf se u svom maniru potrudio da pozitivno predstavi još uvek aktuelnog gradonačelnika Beograda tvrdeći da je on pravi izbor za ministra kao i da ga za tu fotelju kvalifikuju mnogi uspešni projekti. Savamalu, nabavku plastične novogodišnje jelke od 83 hiljade evra, kao i sumnje da je Mali učestovao u pranju novca ovaj provladin tabloid nije spomenuo.

10.05.2018.
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: