raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
Pretraga po temi:
 mediji
  Vest
Danas, TPKnews i Gradski portal 018 prekršili kodeks

Zbog neobjavljivanja celokupnog odgovora Ivana Radovanovića, list Danas je prekršio Kodeks novinara Srbije, odlučeno je na poslednjoj sednici Komisije Saveta za štampu. Kodeks su prekršili i portali Gradski portal 018 iz Niša i TPKnews.

04.12.2019.
  Vest
Odluke Saveta za štampu: javna opomena za eVršac, Kikindske prekršile Kodeks

Na poslednjoj sednici Saveta za štampu, Komisija je odlučila da su Kodeks novinara Srbije prekršile Kikindske, čiji je glavni i odgovorni urednik predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Željko Bodrožić, dok je vršački portal eVršac dobio javnu opomenu, ovog puta zbog tekstova o Tatjani Vešović, lekarki i predsednici Gradskog odbora Demokratske stranke.

03.10.2019.
  Vest
Tanjug dobio javnu opomenu zbog povrede autorskih prava

Tanjug je prekršio Kodeks novinara Srbije jer je bez navođenja izvora preneo informaciju objavljenu u Nedeljniku da je osuđena bivša premijerka Tajlanda dobilo srpsko državljanstvo, odlučila je Komisija Saveta za štampu na poslednjoj sednici. Kodeks je u prethodnom periodu prekršio i Alo jer je izneo niz neutemeljenih optužbi na račun novinara Lazara Čovsa nakon njegove analize fotografija i snimaka koje navodno dokazuju da je Nebojša Stefanović završio fakultet.

09.09.2019.
  Vest
Kolubarske: Sumnja da gradonačelnik Valjeva „namešta“ konkurs za informisanje

Pre nekoliko dana Grad Valjevo raspisao je javnu nabavku za „usluge informisanja javnosti“ u vrednosti od 4,1 miliona dinara, a prema postavljenim uslovima čini se da je posao unapred dogovoren sa „ponuđačem“, pišu Kolubarske.rs.

11.03.2019.
  Vest
Radiju i televiziji Homolje 4 miliona dinara od opštine Žagubica

Na konkursu za sufinansiranje medija, opština Žagubica je ove, kao i prethodnih nekoliko godina budžet od 6 miliona dinara rasporedila tako da najveći deo dobije Radio i televizija Homolje. Kako prenosi http://boom93.com/info/lokalne-vesti/54686/kako-zagubica-deli-novac-za-projekte-medija.html==požarevački radio Boom 93, pre samo nekoliko dana ovaj medij dobio je 70 odsto od ukupnih sredstava, odnosno 4,2 miliona dinara. Novinar tog radija Uroš Urošević za Raskrikavanje kaže da su ovakvi konkursi način da mediji svojim promotivnim tekstovima dobiju novac od države, ne mareći za javni interes.

22.02.2019.
  Vest
Savet za štampu: Javna opomena portalu Glas zapadne Srbije

Komisija za žalbe Saveta za štampu donela je odluku da portalu Glas zapadne Srbije uputi javnu opomenu zbog teksta “Ovi novinari su pratili Instagram maloletnog deteta”, a u kome se tvrdi da je redakcija Ozon press u tekstovima o odmoru gradonačelnika Čačka koristila fotografije njegovog maloletnog sina. Kako je komisija Saveta odlučila portal Glas zapadne Srbije prekršio je istinitost izveštavanja i novinarsku pažnju.

13.02.2019.
  Vest
Predsednik opštine Grocka Dragoljub Simonović uhapšen zbog napada na Jovanovića

Predsednik opštine Grocka Dragoljub Simonović uhapšen je zbog sumnje da je naredio paljenje kuće novinara Žig info Milana Jovanovića potvrdio je večeras predsednik Aleksandar Vučić. Jovanović za Raskrikavanje kaže da se oseća zadovoljno zbog hapšenja jer je ovo kako tvrdi već treći put kako je Simonović pokušao njegovo ubistvo. „Ja sam zahvalan policiji što su ovaj put sve preduzeli kako treba, očigledno je da su ovoga puta imali zeleno svetlo“.

25.01.2019.
  Vest
Direktor Srpskog telegrafa: krikovi i birnovi obmanjuju javnost

Direktor prorežimskog tabloida Srpski telegraf Saša Milovanović reagovao je na analizu Raskrikavanja po kom je taj tabloid u prošloj godini https://www.raskrikavanje.rs/page.php?id=346==objavio više od 200 lažnih vesti na naslovnicama i optužio KRIK i druge kolege da obmanjuju javnost. Gostujući sinoć u vestima na TV Prva, Milovanović je između ostalog izjavio da su kao lažne vesti u tom listu zapravo predstavljeni PR tekstovi. Međutim, Savet za štampu je tom listu uputio brojne javne opomene, a u poslednjih pet meseci zabeležio je 769 tekstova u kojima je prekšen Kodeks novinara Srbije. Takođe, analiza Raskrikavanja je pokazala da se prošle godine na naslovnicama 223 broja Srpskog telegrafa našlo se čak 230 netačnih ili neutemeljnih tvrdnji.

23.01.2019.
  Pseudonauka
Nastavak sage “misteriozni uticaj krvavog meseca”

Ako se danas posvađate sa nekim, budete loše volje ili donesete ishitrenu odluku, to je zato što je, kako kaže Srpski telegraf, došlo do pomračenja “Superkrvavog vučjeg Meseca”. Njihov sagovornik, astrolog naveo je da „Mesec predstavlja narod, pa da se pomračenjem Meseca ni građanima ne piše dobro.“ Iz dva astronomska udruženja pak za Raskrikavanje kažu da tako nešto nije empirijski dokazano i da su u pitanju narodna verovanja, bez astronomskog značaja.

21.01.2019.
prethodni članci  
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: