raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vesti
  Vest
Telekom: Evronjuz dolazi u Srbiju

Evropski kanal Evronjuz i Telekomova kompanija HD-Win pokrenuće redakciju Evronjuza u Srbiji, tačnije informativni kanal i sajt koji će biti namenjeni publici srpskog govornog područja, saopštili su iz Telekoma. Da će ovaj medij sa sedištem u Francuskoj otvoriti franšizu u Srbiji potvrdila je za TV Prvu i Suzana Vasiljević, savetnica za medije Aleksandra Vučića.

15.07.2019.
  Vest
Više od 600 hiljada evra iz budžeta Beograda prorežimskim medijima i nepoznatim firmama

Od 81 milion dinara (oko 700.000 evra) koliko je Grad Beograd dodelio na ovogodišnjem medijskom konkursu, najmanje 600 hiljada evra otišlo je prorežimskim medijima i javnosti nepoznatim firmama. Najviše novca, skoro 200 hiljada evra, slilo se u medije Saše Blagojevića - televiziju Studio B i tabloid Alo.

09.07.2019.
  Vest
Savet za štampu: E-pančevo ugrožava bezbednost Nenada Živkovića

Pančevački prorežimski portal e-pančevo dobio je čak pet javnih opomena od Saveta za štampu zbog niza tekstova u kojima se iznose brojne optužbe i uvrede na račun novinara Nenada Živkovića. Savet ističe da je u pitanju nastavak kampanje protiv njega kojom mu se ugrožava bezbednost, te pozivaju nadležne da reaguju. Javnu opomenu je dobio i obrenovački list Novi Palež.

05.07.2019.
  Vest
Od Državne lutrije Srbije za prorežimske medije skoro 80 hiljada evra

Državna lutrija Srbije je od početka godine Informeru kao i listovima Alo i Večernje novosti dodelila 80 hiljada evra vredne ugovore za oglašavanje. Kako je prenela Nova ekonomija, kompanija Insajder tim, koja izdaje tabloid Informer, krajem juna dobila je skoro tri miliona dinara od Državne lutrije Srbije za usluge oglašavanja. Ranije ove godine po istom osnovu tabloid Alo i Večernje novosti takođe su dobile po tri miliona dinara. Ovi dnevni listovi osim što su izrazito prorežimski i podržavaju politiku koju vodi Aleksandar Vučić, lideri su u kršenju Kodeksa novinara Srbije.

04.07.2019.
  Vest
Suđenje Aleksandru Mitroviću: Nekoliko veštačenja i jedan falsifikat

Sin Željka Mitrovića, Aleksandar Mitrović, osuđen je prvostepenom presudom na godinu dana kućnog zatvora zbog toga što je pre šest godina kolima usmrtio maloletnu Andreu Bojanić. Za četiri godine suđenja bilo je četiri veštačenja, a najviše sporenja bilo je oko toga kojom brzinom je Mitrović vozio i da li je Bojanić ulicu pretrčavala ili ne, a jedan veštak je čak i naveo nepostojeću povredu na njenoj nozi kao argument da je trčala. To bi, prema rečima stručnjaka sa kojima je Raskrikavanje razgovaralo, bila olakšavajuća okolnost za Mitrovića, a takvih je u ovom procesu bilo nekoliko - činjenica da je pokojna Andrea ulicu prelazila na crveno, zatim to što Mitrović nije ranije osuđivan, kao i da je u vreme nesreće imao 19 godina. I samo tužilaštvo je ipak pripremilo teren za kaznu koju veliki deo javnosti smatra suviše blagom - naime, u optužnici su dela za koja se Mitrović tereti ublažena time što se tvrdi da je do nesreće došlo iz nehata za šta je propisano godinu dana zatvora.

03.07.2019.
  Vest
Tužilac i otac Andree Bojanić: Žalićemo se na presudu

Sin Željka Mitrovića, Aleksandar, osuđen je danas na godinu dana kućnog zatvora zbog toga što je u julu 2013. godine kolima usmrtio maloletnu Andreu Bojanić. Tužilaštvo, ali i otac Andree Bojanić, najavljuju žalbu na prvostepenu presudu. „Ovo je politički motivisana presuda“, kaže za Raskrikavanje Savo Bojanić.

02.07.2019.
  Vest
Tužilaštvo traži dve godine zatvora za sina Željka Mitrovića

Šest godina nakon što je Aleksandar Mitrović, sin Željka Mitrovića, kolima usmrtio sedamnaestogodišnju Andreu Bojanić, suđenje se privodi kraju. Tužilaštvo je zatražilo da se Mitrović osudi na kaznu od dve godine zatvora, dok odbrana zahteva oslobađajuću presudu. Odluka se očekuje za svega nekoliko dana, 2. jula.

28.06.2019.
  Vest
Vest o suđenju sinu Željka Mitrovića nestala sa sajta Večernjih novosti

Vest o završnici suđenja sinu Željka Mitrovića, Aleksandru, juče je bila objavljena samo na sajtu Večernjih novosti čija je novinarka prisustvovala čitanju završnih reči. Danas, međutim, vest više nije bilo moguće na sajtu, a stari link sada vodi ka stranici na kojoj piše „članak nije pronađen“. Šta se dogodilo i zašto je vest skinuta nije poznato, jer na pitanja Raskrikavanja uredništvo Večernjih novosti nije odgovorilo.

28.06.2019.
  Vest
TV Leskovac - jedanaesti medij u rukama Radoice Milosavljevića

Kruševački biznismen Radoica Milosavljević u petak je svojoj medijskoj imperiji dodao i televiziju Leskovac. Još uvek nije poznato za koji iznos je kupio nešto više od 70 odsto akcija ove televizije, jer kako je Milosavljević rekao za Raskrikavanje - cena je „tajna“. Međutim, kako stoji na sajtu Beogradske berze, 21. juna je zabeležena prodaja skoro 42 hiljade akcija, koliko ih je Milosavljević i kupio. https://www.belex.rs/trgovanje/istorijski/TVLE==Akcije su prodate po pojedinačnoj ceni od 45 dinara, ukupno za nešto više od 16 hiljada evra.

24.06.2019.
prethodni članci  
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011 244 19 66
Raskrikavanje na društvenim mrežama: